Moppen Topic

Alles wat niets met RC tanks te maken heeft
Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Moppen Topic

Bericht door Mark v Hoek » 02-10-2012 19:11

Om het forum wat levendig te houden, hier het moppen topic!

Hier de eerste:

Lekker verwennen

Op een avond, komt Louise thuis van haar werk en vindt haar kinderen gewassen, de was in de wasmachine als ook andere was in de droogkas. Het avondmaal staat op het fornuis en de tafel is gedekt. Ze was erg verrast! De reden hiervoor was dat Richard een artikel had gelezen waarin stond dat vrouwen die full-time werken en ook nog al het huishouden moeten doen, 's avonds veel te moe waren om nog te vrijen. De avond verliep ZALIG en Louise genoot ervan.

De volgende dag op haar werk, vertelde ze alles aan haar collega's:
"Het was GEWELDIG! Het eten was heerlijk en daarna deed Richard zelfs nog de afwas! Ook hielp hij de kinderen met hun huiswerk, vouwde de kleren en heeft zelfs opgeruimd. Het was gewoon een PERFEKTE avond!
"Maar wat gebeurde er daarna?"
"Oh, ... dat was ook perfekt! Richard was veeeeeels te moe!"

------------------------------------------------------------------------------

Op school bij de Nederlandse les en de juf vraagt:

"Wie kan er een zin vormen met de woorden
'waarschijnlijk' en 'want'?

Jantje steekt zijn vinger in de lucht en zegt:

"WAARSCHIJNLIJK gaan wij naar Disneyland,

WANT mijn vader heeft tickets gekocht."

"Zeer goed!", zegt de juf, "Wie kan dat ook?"
Achmed steekt ook zijn vinger in de lucht! Juffrouw slaat haar ogen ten hemel en denkt al: "Wat nu weer?".

"Ja Achmed, probeer maar", zegt ze bemoedigend.
En Achmed zegt; "Mijn moeder ging met de krant naar 't toilet..."

"Maar Achmed toch! Dat heeft er helemaal niks mee te maken!"

"Wacht, wacht ik was nog niet klaar," schreeuwt
Ahmed!


...WAARSCHIJNLIJK moest ze schijten WANT lezen kan ze NIET!!!!!

----------------------------------------------

Wie volgt?
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 03-10-2012 19:29

Technologische ontwikkelingen

Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo'n 1000 jaar. De Russen hebben hieruit de conclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een kopernetwerk!

Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo'n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal fiber netwerk in hun bezit hadden. En dat zo'n 1000 jaar voor de Russen...

Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd: "Na opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden." De Belgen concluderen hieruit dat zo'n 5000 jaar geleden de Oude Belgen reeds in het bezit waren van een draadloos netwerk."
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 05-10-2012 18:53

Nog maar 1 dan 8)

Jantje op school krijgt van de juffrouw een vraag.
Er zitten 10 vogels op een draad, nu neem je een geweer en schiet er eentje af.
Hoeveel vogels zitten er daarna nog op die draad?
Jantje denkt even na en zegt: Volgens mij nog 9.
Nee zegt de juf, als je even verder doordenkt, er valt er 1 af, maar door de knal vliegt de rest weg, dus blijft er niet één zitten.
Wel vind ik het leuk te weten hoe je denkt.
Jantje denkt even na en vraagt dan aan de juf: er lopen 3 vrouwen op straat, één likt aan een lolly, één bijt op een lolly en één zuigt aan een lolly.
Welke van deze 3 vrouwen is getrouwd?
Juf denkt even na en zegt: Ik denk die welke zuigt aan de lolly.
Zegt Jantje: Nee, die een ring om haar vinger heeft, maar ik vind het leuk om te weten hoe U denkt.............
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 08-10-2012 22:19

Jaarlijkse medische check up van Opa en Oma

Een koppel oudjes komt bij de dokter voor hun jaarlijkse controle.
Na het onderzoek zegt de dokter tegen de oude man: 'U bent in uitstekende gezondheid, niets speciaals te melden?'

'Wel, dokter', antwoordt de man, 'er is toch iets dat mij bezighoudt. Wanneer ik vrij met mijn vrouw heb ik het de eerste keer altijd zo warm, en zweet ik als een paard. De tweede keer daarentegen, heb ik het enorm koud en krijg ik zelfs kippenvel'.

'Hm, eigenaardig; ik zal het eens opzoeken, laat ondertussen uw vrouw maar binnen.'

Oma komt de onderzoekkamer binnen en opa gaat terug naar de wachtkamer. De dokter onderzoekt haar grondig en zegt: 'Alles OK, net als bij uw man. Maar hij vertelde mij dat hij het tijdens jullie eerste vrijpartij altijd bijzonder warm krijgt, en bij de tweede keer zeer koud...'

Waarop Oma zegt: 'De idioot, dat komt omdat de eerste keer in juni is, en de tweede keer in december!'
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 13-10-2012 15:35

PK-Racing :lol:
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 14-10-2012 17:20

Drie vrienden zitten gezellig te borrelen en hebben het over koetjes en kalfjes en de leukste sexstandjes.
Een van hun zegt: "Voor mij is 69 het lekkerste standje."
Zegt de ander: "Voor mij is zittend op een stoel, het lekkerst."
Zegt de laatste: "Er gaat niets boven De wilde stier!"
De andere twee vrienden kijken hem verwonderd aan en vragen wat dat is?
Hij legt uit: "Zeg tegen je vrouw dat ze op handen en voeten moet en begin met haar achterlangs te nemen, op z'n hondjes...
Als jullie eenmaal lekker op dreef zijn, leun je voorover en druk je je borst tegen haar rug aan, sla je armen om haar heen en houd haar stevig vast ...
Fluister dan teder en langzaam in haar oor: 'Dit standje maakt mijn secretaresse helemaal gek!!!'
Daarna... moet je proberen langer dan acht seconden bovenop te blijven zitten!!!"
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 16-10-2012 19:17

Nog maar 1 dan :

Een duitser heeft vliegles in een helikopter.
Duitser: “Waarvoor zijn die wieken hierboven?”
Instructeur: “Voor de ventilatie.”
Duitser: “Dat geloof ik niet.”
Instructeur: “Ik zal ze zo eens stilzetten. Moet je zien hoe snel je het benauwd krijgt!”
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 18-10-2012 13:41

Jules ligt al maanden te nietsen in zijn zetel. Bier slurpen en tv kijken is alles wat hij doet.

Op een dag zegt zijn vrouw dat het dringend tijd is dat hij werk gaat zoeken.

Jules besluit om te gaan soliciteren en komt 's avonds terug thuis.

Hij zegt tegen zijn vrouw : "Ik heb werk gevonden"

Oja? zegt de vrouw

Ja zegt Jules, en je mag maandag beginnen........
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 25-10-2012 13:30

HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Wilko Kielman
Berichten: 94
Lid geworden op: 24-04-2012 23:19

Bericht door Wilko Kielman » 27-10-2012 22:21

Komt een knecht bij een boer werken, maar wel op één voorwaarde dat hij geen seks zou hebben met de dochters van de boer.

De knecht ziet de boerendochters en ze zijn zo knap en lekker...
Maar hij houdt zich in. Tot op een gegeven moment: vraagt de boer aan de knecht of hij zijn laarzen wil halen op de kamer van de dochters. "Maar blijf van mijn dochters af" zei de boer.

Komt de knecht in de kamer en ziet de twee dochters naakt op bed liggen, de knecht hield het niet meer en zei: "Van jullie vader mag ik seks hebben met jullie."

De dochters geloven hem niet en zeggen: "Bewijs het maar". Waarop de knecht het raam opent en naar de boer roept: "Moet ik ze allebei pakken?"

Waarop de boer antwoord: "Natuurlijk wat dacht jij dan, idioot!"

Plaats reactie