Moppen Topic

Alles wat niets met RC tanks te maken heeft
Wilko Kielman
Berichten: 94
Lid geworden op: 24-04-2012 23:19

Bericht door Wilko Kielman » 10-11-2012 19:10

Ik was een heel gelukkig man. Mijn vriendin en ik waren al meer dan een jaartje gelukkig met elkaar, dus we besloten te trouwen.

Maar er was één ding dat me dwars zat - haar bloedmooie jongere zusje.

Mijn schoonzus in kwestie was twintig jaar, droeg zeer korte rokjes, en droeg nooit een beha.

Als ze in mijn buurt was bukte ze zich regelmatig om 'iets op te rapen', en dan had ik uiteraard een meer dan geil zicht.

Hier zat zeker een signaal achter, want dat deed ze nooit als ze bij iemand anders in de buurt was, alleen bij mij.

Op een dag belde mijn schoonzus en ze vroeg om langs te komen om de huwelijksuitnodigingen te komen bekijken.

Zij was alleen thuis toen ik aankwam, en fluisterde in mijn oor dat ze gevoelens voor me had,

en verlangens had naar me die zij niet langer kon onderdrukken.

Ze vertelde me dat ze me al wou nog voor ik plande te trouwen met mijn vriendin.

Wel, ik was totaal geschokt en ik kon geen woord meer uitbrengen. Ze zei: "Ik ga boven wat op bed liggen,

als je mij eens goed wilt nemen nog voor je trouwt met mijn zus moet je nu je kans grijpen!"

Ik was verbouwereerd en stond aan de grond genageld. Ik zag ze de trap oprennen en ik stond daar een ogenblik.

Plots zette ik het op een lopen naar de voordeur. Ik opende de deur, en vloog naar mijn wagen.

Ineens stond zowat mijn hele toekomstige familie buiten, allemaal in hun handen klappend!

Met tranen in zijn ogen kwam mijn schoonvader op me af, en zei: "Wij zijn heel blij dat jij onze kleine test hebt doorstaan.

We kunnen geen betere man wensen voor onze dochter! Welkom in de familie!"

Het moraal van het verhaal: Condooms moet je altijd in je auto bewaren.

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 16-11-2012 14:08

Boer Hans koopt een koe om mee te kweken en betaalt daar een aardige stuiver voor neer.

Hij zet die koe bij de stier maar dat beest heeft totaal geen zin in een potje rampetampen. Wat hij ook doet, de koe lijkt zo frigide als een koelkast.

Hij gaat er mee naar de veearts en er worden pillen voorgeschreven. Na ettelijke dagen werken die pillen nog steeds niet en heeft de koe nog steeds geen zin. Dat beest blijft zo koel als de Noordpool.

Ten lange laatste gaat hij raad zoeken bij zijn beste vriend en doet het verhaal uiteen.

Mmmm, zegt de vriend, ik weet al wat het probleem is. Die koe van jou, die is niet toevallig van Brugge?

Ja zegt boer Hans, verdemme hoe wist je dat nu.

Heel simpel zegt zijn vriend, mijn wijf is ook van Brugge
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 24-12-2012 16:02

Een echtpaar wat elkaar al 23 jaar kent liggen smorgens in bed
zoals gewoonlijk laat de man smorgens in bed een flinke scheet
waarop de vrouw uit bed gaat vanwege de stank.
Op gegeven moment zegt ze: "Als je zo doorgaat dan pers je je ingewanden er nog eens uit."

Weken later is de vrouw smorgens heel vroeg in keuken met de kalkoen bezig voor de feestdagen en ze hoort haar man en bedenkt dat ze de schaal met kalkoen ingewanden in een schaal heeft staan.
Zij naar boven met de schaal en heeel voorzichtig legt ze de inhoud onder de dekens in de pyama van haar man en gaat weer verder in de keuken.

Hoort ze tijdje later een flinke scheet en een gil.
Ze ligt op de keukenvloer te rollen van t lachen.

Komt de man half uurtje later beneden en kijkt haar vreemd aan
waarop de vrouw vraagt: "Wat is er schat?"
"Nou" Zegt dr man, weet je nog dat je me laatst waarschuwde met windjes laten???
Ik heb nu bij het windje laten inderdaad mn ingewanden eruit gescheten
maar heb het met wat geluk,handigheid,en een pot vaseline en deze 2 handen heb ik het er weer in weten te krijgen!
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 17-02-2013 01:05

Een echtpaar, 40 jaar getrouwd zijn samen aan het dineren. De vrouw is in een erg romantische stemming en fluistert tegen haar man: oh Harrie, ik ben weer net zo heet als vroeger!
De vent kijkt op en zegt dan: dat verbaast me niets want je tieten hangen in de soep!
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 23-03-2013 16:43

Jantje, zoontje van 8 komt de slaapkamer binnen en ziet zijn mama naakt op zijn papa zitten : iedereen gegeneerd natuurlijk.

Nog voor de papa hem naar school brengt, neemt moeder Jantje even opzij en zegt:' Wat je gezien hebt heeft alles te maken met de dikke buik van papa.

Om hem een beetje te laten vermageren gaat mama er soms opzitten om de lucht er uit te duwen. Snap je ?'

Ja mama, maar ik denk dat het niets zal helpen.'

' Oh Nee ? En waarom niet ?'

Omdat , als jij gaat werken, onze buurvrouw Jeanine komt, en die gaat op haar knieën zitten voor papa en blaast er alle lucht weer in .'
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 24-12-2013 13:19

Een arts heeft tijdens het ontbijt fors ruzie met zijn vrouw.
Kwaad weglopend naar de deur verwijt hij haar ook nog dat ze in bed slecht presteert.

Op zijn werk aangekomen heeft hij toch het gevoel dat hij die laatste opmerking beter niet had kunnen maken....

Dus hij besluit toch maar te bellen om dat een beetje af te zwakken.

Hij krijgt zijn vrouw aan de telefoon maar hoort ook een hoop herrie. Wat ben je dan toch aan het doen, vraagt hij?

Waarop zij antwoord: Ik heb een collega van je gebeld voor een second opinion.
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Arthur Hermans
Master Scratchbuilder
Berichten: 221
Lid geworden op: 25-04-2012 18:59

Bericht door Arthur Hermans » 29-12-2013 10:12

Een ouwe maar wel leuk,

Een man zegt tegen zijn vrouw: "Schat, wat zou je doen als we de lotto hadden gewonnen?"

De vrouw beantwoordt: "Ik zou de helft aanpakken en van je scheiden!"

De man: "Dat is goed! We hebben €20,- gewonnen,hier is een tientje en daar de deur!"
Gr,
Tuur

Plaats reactie