hello nieuwe belg

Nieuw?? Stel je hier voor.
Plaats reactie
karel Kestens
Berichten: 174
Lid geworden op: 01-05-2012 13:07

hello nieuwe belg

Bericht door karel Kestens » 01-05-2012 13:14

Hello ik ben karel uit ninove gelegen tussen brussel en gent te belgie. Mn rc passie begon met rc wagens, ging over naar boten en dertien jaar geleden kocht ik mn eerste tamiya tank een sherman , jaartje erna de porsche koti enz ...
vond de details maar aan de magere kant, hadden net huis gekocht toen en upgrades waren er weinig en bijzonder duur ... dus begon ik te scratchen, gaf heel wat voldoening, op de porsche bracht ik zimmerit aan vermengd met thinner , bingo zat muurvast en had natuurlijk patroon , zoals het hoorde met de hand ...
... mn Kampfgruppe Kesnika telt 45 duitse voertuigen en een 20 amerikaanse beide in thema van het " Ardennes Offensive '44
Met BTB kwam alles in een stroomversnelling
Afbeelding

karel Kestens
Berichten: 174
Lid geworden op: 01-05-2012 13:07

Bericht door karel Kestens » 01-05-2012 14:55

vele vragen me wat kesnika betekend ten eerste klinkt goed als kampgruppe en zijn afkortingen, logische toch

Kes komt van kestens mn familienaam
Ni komt van ninove
Ka komt van karel mn voornaam

zo heb je toch originele kampfgruppe naam die niet is gelinkt aan die nazibenamingen

het thema ardennen gaat over kampfgruppe peiper contra Battlegroup Patton die hard vochten om ons vaderland
modelbouw heeft niks te maken met overtuigingen of religie, er zijn nu éénmaal meer duitse modellen dan geallieerde voertuigen dat verklaart het grote aantal in mn verzameling
Gelukkig komt daar de laatste tijd kentering in zoals de M 16 halftrack enzo, zou wat graag een scoutcar en M18 Hellcat aan mn verzameling toevoegen ... maar ja ... salukes

niks met overtuiging te maken ofzo

wel modelbouwplezier he gasten
Afbeelding

Martijn Deleij
Berichten: 102
Lid geworden op: 24-04-2012 20:55

Bericht door Martijn Deleij » 01-05-2012 19:56

welkom op het forum karel!
je hebt een hele passie voor RC tanks heb ik wel gemerkt op de forums :D Je topic over de JT is ook erg interessant!

Hopelijk spreken we elkaar eens op een meeting.
Tamiya King Tiger "312"
Tamiya Panther "301"
Tamiya Jagdpanther "131"
Tamiya KV2

karel Kestens
Berichten: 174
Lid geworden op: 01-05-2012 13:07

Bericht door karel Kestens » 01-05-2012 21:35

kijk daar ook naar uit
Afbeelding

LeroydeLooff
Site Admin
Berichten: 109
Lid geworden op: 24-04-2012 19:26

Bericht door LeroydeLooff » 03-05-2012 22:33

Ha die Karel, ook je weg gevonden zie ik :P Ook vanuit mij hartelijk welkom, en hopelijk tot ziens op een meeting. Wiltebroek was ook erg gezellig dus kijk er naar uit weer eens gezellig te buurten!

Veel plezier hier.
Afbeelding

Plaats reactie