Even voorstellen

Nieuw?? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Gert-Jan Oosterveer
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-05-2012 19:47

Even voorstellen

Bericht door Gert-Jan Oosterveer » 03-05-2012 22:22

Hallo Iedereen,

Ik ben Gert-Jan Oosterveer. Ben 36 en ben getrouwd en heb 1 dochter.
vroeger alleen kleine bouwpakketjes gemaakt en sinds 3 jaar geleden toch de stap gemaakt met 1/16. Bouwen lukt goed alleen het beruchte schilderen/airbrushen wil niet echt lukken.
(maar flink eens oefenen op kleine modellen :) )maar goed eerst maar eens een goede oefenairbrush kopen.. :D
Voorderest woon ik trouwens in het mooie Dordrecht en mijn andere passies is klassieke muziek.

Tot hoors/ziens,

LeroydeLooff
Site Admin
Berichten: 109
Lid geworden op: 24-04-2012 19:26

Bericht door LeroydeLooff » 03-05-2012 22:32

Hallo Gert-Jan, welkom op ons forum. Het airbrushen is idd een grote stap, had precies hetzelfde. Uiteindelijk toch maar besloten om gewoon te beginnen, gaandeweg zul je zien dat het vanzelf vorm krijgt als je vantevoren een idee in je hoofd hebt.

Veel lees en post plezier, en we hopen je eens te verwelkomen op een meeting!
Afbeelding

karel Kestens
Berichten: 174
Lid geworden op: 01-05-2012 13:07

Bericht door karel Kestens » 04-05-2012 13:39

eens je gestart bent ga je ondervinden dat het vrij makkelijk gaat ... d.w.z voor camopatronen, als je iets wilt tekenen met de airbrush zal je lessen moeten volgen of heel handig moeten zijn ... je gaat het zien zal meevallen
Afbeelding

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 04-05-2012 15:23

Klinkt bekend in de oren :lol:
Had ook hetzelfde hoor Geert-Jan, maar gewoon ergens beginnen en op je gevoel afgegaan, komt uiteindelijk allemaal goed.
Ik gebruikte 1e keer gewoon 'n voorbeeldje van 'n camopatroon en probeerde dit wat na te maken, maar de volgende ging gewoon uit de losse pols.
Qua Patet Orbis

hinko_kielman
Berichten: 1
Lid geworden op: 05-11-2012 09:07

Bericht door hinko_kielman » 05-11-2012 09:17

Hai,

Ik ben Hinko Kielman (broertje van Wilko Kielman), 31 jaar en woon in Dordrecht. Dankzij mijn broer ben ik ook met een tank begonnen en heb ook een: Walker Bulldog tank (nog behoorlijk basic).

Groeten,
Hinko

Wilko Kielman
Berichten: 94
Lid geworden op: 24-04-2012 23:19

Bericht door Wilko Kielman » 05-11-2012 10:00

Hoi Hinko,

Welkom op het forum...leuk dat je er ook bij bent.
Je moet alleen wel ff je naam van "knetter" veranderen in "Hinko Kielman", we gebruiken hier allemaal onze eigen namen. (forum regeltje!)

Het was gister wel lachen op 't Zand, als je nog een upgrade setje voor de bulldog zoekt moet je ff kijken op Jurod.nl. Hier haal ik meestal mijn upgrades voor HL tanks, ze zijn redelijk goedkoop en goede service.

Gr, wilko

Plaats reactie