discussie agenda 2014

Agenda Ossekopf Divisie
Plaats reactie
Martijn Deleij
Berichten: 102
Lid geworden op: 24-04-2012 20:55

discussie agenda 2014

Bericht door Martijn Deleij » 16-10-2013 11:43

Beste iedereen,

Tijdens de meeting met allen gesproken voor een agenda voor 2014. Dit zou prettiger zijn zodat er snel duidelijkheid is wanneer er een meeting is en dat hiermee rekening gehouden kan worden.

Het jaar valt te verdelen in een binnen seizoen (ca september/oktober - april) en een buiten seizoen (april-september).

Het idee is om 1x in de 2 maanden een vaste meeting te organiseren om continuiteit te geven. Extra bijeenkomsten kunnen altijd ingepland worden.

binnenseizoen
Lokatie Bergspil in Roosendaal ligt centraal in de regio. We hebben daar de mogelijkheid om elke 3e zondag van de maand een meeting te organiseren in een leuke zaal. De kosten hiervan zijn (por me ff als ik verkeerd zit Wilco) EURO 20,50 per dag. Bij een opkomst van bijv. 7 personen is dit 3 euro p.p. per keer.
Omdat misschien elke maand in het begin misschien te veel is, lijkt het mij een goede optie om eerst 1x per 2 maanden te kijken of hier genoeg draagvlak is.

buitenseizoen
Voorheen reden we op lokatie in Rucphen. door nieuwbouw is de oude lokatie geen optie meer helaas. De aanwezigheid van stroom, horeca en een mooie ondergrond was ideaal. Ook de vele aanloop van bezoekers was een leuke bijkomstigheid.
We moeten eigenlijk nog een echt goede buitenlokatie vinden die het liefst aan de criteria voldoet. Als iemand suggesties heeft dan kan je dat in dit topic kenbaar maken.
"t Zand is een leuke lokatie en goede grond direct bij het parkeerterrein, maar weet niet hoe druk het daar is, geen horeca en geen/beperkte stroom geloof ik. In ieder geval, goede ideeen zijn altijd welkom!

voorstel agenda 2014

19 januari 2014 - Bergspil
16 maart 2014 - Bergspil

?? mei - buitenlokatie

?? juni - buitenlokatie

?? jul - Timberwolves???

21 september 2014 - Bergspil

16 november 2014 - Bergspil


Ik zie graag jullie reacties!
Tamiya King Tiger "312"
Tamiya Panther "301"
Tamiya Jagdpanther "131"
Tamiya KV2

wessel witvoet
Ossekopfville Burgemeester
Berichten: 62
Lid geworden op: 24-04-2012 23:11

Bericht door wessel witvoet » 17-10-2013 01:00

Zonde dat onze thuisbasis niet meer te gebruiken is :/

Maaaaar gelukkig zijn er meer van dit soort locaties binnen de kring van de niet al te lange afstanden :)

Hier in de buurt heb je naast de bossen van Rucphen ook de bossen van Visdonk, welke lang niet zo groot is maar wel het "thee huisje" kent, wat een zelfde soort aangelegenheid is als het Ossekopke met stroom, horeca, voldoende parkeer gelegenheid en een prachtige bosrijke omgeving (niets anders als we gewend zijn bij het Ossekopke!

Eindje verder, op de grens met België heb je nog zo'n soort aangelegenheid, namelijk jagersrust. Stroom, Horeca en voldoende parkeer gelegenheid, alleen is het terrein hier gras.

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 17-10-2013 13:26

3 van deze en je kan de hele dag rijden zonder bij te hoeven laden :crazytank:

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Pack.html
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 17-10-2013 20:45

Waar nu vandaan komt dat Rucphen niet meer te gebruiken zou zijn??.
okay, dat specifieke veldje is R.I.P. maar verder ??.

Misschien verstandiger om gewoon een keertje ergens is af te spreken om het e.e.a. te bespreken m.b.t. tot 2014, voorkomt de nodige misverstanden.
Qua Patet Orbis

Martijn Deleij
Berichten: 102
Lid geworden op: 24-04-2012 20:55

Bericht door Martijn Deleij » 21-10-2013 19:32

misschien een iets te snelle conclusie dat met het veldje de lokatie ook RIP zou zijn.
Qua laden/lossen zie ik weinig opties, maar ik laat me graag verassen.

Overigens een week verder, maar -helaas- nog niet echt een discussie hier over een agenda.
:(
Tamiya King Tiger "312"
Tamiya Panther "301"
Tamiya Jagdpanther "131"
Tamiya KV2

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 21-10-2013 21:21

Is misschien ook verstandiger gewoon 'n keertje te buurten/rijden in de Bergspil (ga even navragen voor 3e zondag van november).

Kunnen we eventjes om de tafel zitten met pen en papier (en 'n kop koffie :lol: ) net zo handig en duidelijk.
Eventuele wensen en ideeën kunnen dan meteen worden besproken en eventueel worden uitgewerkt.
Qua Patet Orbis

LeroydeLooff
Site Admin
Berichten: 109
Lid geworden op: 24-04-2012 19:26

Bericht door LeroydeLooff » 21-10-2013 23:55

Tja, ik laat het even allemaal op me af komen mannen. Ben met zo veel RC dingen tegelijk bezig momenteel :lol: Moet de tanks toch weer eens in orde gaan maken.
Afbeelding

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 26-10-2013 16:11

Als je 't stof er maar niet afblaast Leroy, da's 'n mooie weathering man :lol:
Qua Patet Orbis

Plaats reactie