De Bergspil 16 maart

Agenda Ossekopf Divisie
Plaats reactie
Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

De Bergspil 16 maart

Bericht door Wilco Bouwhuis » 30-01-2014 15:07

16 maart De Bergspil luitjes, mochten er liefhebbers zijn, dan hoor ik het graag.

Wilco Bouwhuis
Tommy Bouwhuis
Qua Patet Orbis

wessel witvoet
Ossekopfville Burgemeester
Berichten: 62
Lid geworden op: 24-04-2012 23:11

Bericht door wessel witvoet » 23-02-2014 12:28

Als het door gaat ben ik er wel bij... maar ik vrees dat de belangstelling voor meetings weer is afgenomen...

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 23-02-2014 18:46

Het is weer weer om buiten te spelen!

Lekker de hei op met de tanks!
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Gerrit Van Roy
Berichten: 18
Lid geworden op: 01-07-2012 19:56

Bericht door Gerrit Van Roy » 23-02-2014 20:50

Ik zou er ook weer willen bij zijn ,mocht het door gaan .

"Het is weer -weer om buiten te spelen " Ja, dit weekend wel ,maar vorige week hadden we nog een storm waarschuwing en voor volgende week voorspellen ze weer bakken regen ,dus een binnenplek is toch nog wel handig om wat te rijden.

Zet mij er maar bij -onder voorbehoud. :wink:

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 25-02-2014 17:37

Wij hebben hier de afgelopen 2 weekeinden prachtig voorjaarsweer gehad.
Wind was idd wel wat stevig, maar als wij daar in de lucht niks van merken heb je daar met de tank al helemaal geen last van ;)

http://www.youtube.com/watch?v=18Af7SERSRw
http://www.youtube.com/watch?v=qHe4IByGaYk

Ook komend weekeinde ziet eruit alsof het weer mooi weer word!


(Ik moet aan iets zacht, wit en pluizigs denken ;) )
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 01-03-2014 22:59

Denk dat de grootste vraag is wat wil men nu echt.

Men loopt maanden te neuzelen over een binnen locatie om bepaalde maanden binnen te kunnen rijden/knutselen en/of gezellig wat te ouwehoeren over de hobby.

Na de nodige speurtochten naar zaaltjes/ruimtes uiteindelijk dankzij goede contacten geen mooiere locatie als de Bergspil kunnen regelen, zodat we de maanden die we graag binnen willen rijden dit ook mogen/kunnen doen en tsja en dan he...... op 'n enkele diehard na (uit deze hoek) geeft niemand thuis en zelfs al 2x de boel af moeten blazen en de l.. geweest qua zaalhuur.

Telkens af te moeten zeggen doet de mogelijkheid om ruimte te krijgen/houden geen goed, immers zijn er meer clubjes die ruimte willen, daarnaast komen de aanvragen om aan evenement(en) deel te nemen er straks ook weer aan en wil dan wel graag weten of er in principe (normaal gesproken) op jullie gerekend kan worden.

Als het geen zin heeft of de belangstelling ontbreekt, heeft het immers ook geen zin om afspraken m.b.t. zalen en of evenementen aan te gaan.

Het nodige gewenste inmiddels "kunnen" regelen en wil dit met alle plezier ook blijven doen, echter ligt de bal nu wel bij jullie.
Qua Patet Orbis

Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Bericht door Mark v Hoek » 04-03-2014 18:22

Ik spreek ff voor mezelf, maar persoonlijk heb ik t liever een beetje koud dan dat ik op een vlakke verharde ondergrond moet rijden ;)
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Wilko Kielman
Berichten: 94
Lid geworden op: 24-04-2012 23:19

Bericht door Wilko Kielman » 11-03-2014 21:45

Ik moet ook eerlijk zeggen, dat er van mijn kant uit ook weinig activiteit is. Heel het modelbouw staat bij mij op dit moment op een laag pitje. Zo ook het forum bezoek (niet alleen hier maar ook op andere tankfora)

Ook aanstaande zaterdag 16 maart kan ik wederom niet in de Bergspil aanwezig zijn ivm een overgenomen wachtdienst door ziekte van collega's.
Zou graag ook een keer komen, maar met de diensten, zwemlessen, examen zwemmen, sporten, etc. van de andere gezinsleden en mijzelf is het lastig plannen op het moment.

@Wilco: Het is spijtig te horen dat je nu al een aantal malen de boel hebt moeten afblazen. Ik weet niet of je er financieel nog bij in schiet, maar laat dit dan a.u.b. even weten, dan wil ik hier best wel in mee bij dragen.

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 15-03-2014 21:05

Nee dat niet Wilko, als we niet rijden kost het niets he, hoef niks te regelen vooraf, bedoelde de keren dat we wel zijn geweest. Maar is alleen zonde als je zolang zoekt om het dan weer af te melden.

Zaal kost 20,00 dus zeker de kosten niet.

Morgen dus geen Bergspil luitjes, als er verder toch geen belangstelling is voor morgen, dan sla ook ik over en hobbel ik morgen met de kleine naar de 4x4 vakantiebeurs in kaatsheuvel :wink:

Misschien dat er meer animo is met de open dag.
Qua Patet Orbis

Plaats reactie