Camb Timberwolves 2012

Agenda Ossekopf Divisie
Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 14-06-2012 16:53

Inderdaad Martijn,
Inmiddels al iets van 19 deelnemers, weer een mooi clubje :wink: .
Gaan er wat leuks van maken.
zolang jij maar niet alle ballen uit de soep vist Leroy
Wordt straks nog dringen voor je Leroy :lol: :lol: :lol:

Uiterlijk deze zaterdag alle resterende info luitjes.
Qua Patet Orbis

LeroydeLooff
Site Admin
Berichten: 109
Lid geworden op: 24-04-2012 19:26

Bericht door LeroydeLooff » 14-06-2012 17:41

Word gewoon ellebogenwerk in de rij :rambo:

Martijn, ik zal even kijken of ik zijn wachtwoord kan vinden, dan mail ik het even door :wink: Ik kan daar namelijk gewoon bij.
Afbeelding

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 15-06-2012 15:10

Hier nog wat aanvullende info.

Let er op dat je tijdig aanwezig bent !!! uiterlijk om 09.30 uur dienen alle voertuigen van het terrein te zijn verwijderd en te worden geparkeerd aan de weg (parkeerweide 2010 is niet bruikbaar) dus dienen alle voertuigen langs de weg te worden geparkeerd, hou hier a.u.b. rekening mee.

Het evenement is voor het publiek open vanaf 09.30 uur, vooraf zal dus het nodige moeten worden uitgeladen en worden opgebouwd enz. Indien men ca. 8.15 a 08.30 uur aanwezig zou kunnen zijn, graag. Dan hebben we na het lossen en parkeren van de auto's nog eventjes de tijd alles gereed te maken.

Afbeelding

We hebben een stukje grond te beschikking van ca. 20 x 5 meter voor het Battlefield, dit is wel een afgezet stukje. Het zal dus een smal en langgerekt Battlefield worden maar voor de 1/16 moet dit te doen zijn ( straatgevechten dus :wink: ).

Buiten/bij of naast voor dit stukje kunnen we de display verzorgen, neem a.u.b. indien gewenst wel zelf wel even stoeltje mee. Organisatie zal zorgen voor wat consumpties alsmede is er weer de gaarkeuken met 't vertrouwde bakkie soep :D .

Het is de bedoeling om 11.00, 13.00 en om 15.30 uur met elkaar een georganiseerde Battle Demo te houden e.e.a. zal worden aangekondigd door de organisatie, in de tussentijd kunnen we met elkaar beetje vrij rijden en als we onderling de boel dan een beetje bezet kunnen houden, zelf ook links en rechts wat rondneuzen. De mockbattle van de organisatie zelf zal worden gehouden om 14.00 uur.
Afbeelding

Eventuele 1/6 deelnemers kunnen gewoon bij ons staan, echter het rijden zal dienen te gebeuren op/over het terrein of het grote mockbattle veld, hiervoor is het 1/16 stukje te klein. Het mockbattle veld is geheel TB van eventuele 1/6, al dient tijdens de mockbattle het veld wel even te worden verlaten.

Tot Timberwolves :wink:

P.s.
Spijtig genoeg alleen op zaterdag, maar voor wie in de buurt woont en het niet wilt missen, er zal zaterdagmiddag tevens een demo vlucht worden gehouden met een oude Russische Jak
Qua Patet Orbis

Martijn Deleij
Berichten: 102
Lid geworden op: 24-04-2012 20:55

Bericht door Martijn Deleij » 16-06-2012 19:07

ha Wilco,

Denk dat je bedoelt, spijtig alleen op zondag bij je p.s.?

maar ziet er weer buitengewoon puik uit hoor, net als die Ossekopf kleding. complimenten!

al met al een groep van 18 a 20 personen. Dat is ook erg netjes. Had gedacht aan zon 10 man, maar leuk om te zien dat er zoveel interesse is.
Laten we er met zijn allen wat moois en leuks van maken. Een volgende keer even kijken naar een grotere ruimte.

Als er vragen zijn kunnen ze in dit topic gezet worden.
Tamiya King Tiger "312"
Tamiya Panther "301"
Tamiya Jagdpanther "131"
Tamiya KV2

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 16-06-2012 20:49

Denk dat je bedoelt, spijtig alleen op zondag bij je p.s.?
Nee spijtig alleen op zaterdag... de vliegdemo is op zaterdag Martijn, da's net even jammer, wilde 't even aangeven voor wie misschien zaterdag soms even wilde gaan kijken.
Qua Patet Orbis

Leown
Berichten: 15
Lid geworden op: 30-04-2012 12:20

Bericht door Leown » 21-06-2012 14:33

Zal m'n stuart snel af moeten maken zie ik! :shock:
lasjes leggen.. verf erop.. pfff :lol:

Zal m'n tiger ook voor de zekerheid meenemen, is niet rijklaar.. maar wel statisch inzetbaar 8)

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 23-06-2012 18:04

Goed nieuws vanuit Achtmaal.

Het Duits bivak zal worden geplaatst op het grote reënactment veld, hierdoor is de gehele gedeelte links van de kantine gebombardeerd tot Ossekopfweide :lol:.

Er is hierdoor dus meer dan genoeg ruimte om naast het Battlefield een mooie display locatie in te richten alsmede voldoende ruimte voor de 1/6 jongens om hun eigen Battlefield c.q. display ruimte in te richten.
Afbeelding
Daarnaast zouden er nu ook (mits nodig/gewenst) burger partytent(en) mogen worden geplaats nu wij onze "eigen" hoek ter beschikking hebben. Deelnemers met de 1/6 kunnen hier dus ook "los" wat betreft hun eigen battlefield en diorama.

Nu heeft goed nieuws soms ook een keerzijde.....dit keer genaamd parkeren. De voormalige parkeerweide is aangeplant met mais en hierdoor dienen alle deelnemers hun voertuig te parkeren bij het voetbalterrein, zie afbeelding. Uitladen kan echter op locatie, echter alle burgervoertuigen dienen uiterlijk 09.30 van het terrein te zijn verwijderd.
Zorg dus a.u.b. dat je tijdig aanwezig bent.

Inmiddels hebben we met de Ossekopf Divisie al zo'n 20 tal deelnemers, gaan er weer een mooi evenement van maken.

Tot Timberwolves :wink:
Qua Patet Orbis

wessel witvoet
Ossekopfville Burgemeester
Berichten: 62
Lid geworden op: 24-04-2012 23:11

Bericht door wessel witvoet » 23-06-2012 18:45

Ik neem aan dat je de parkeerplaats bij het gebouw boven het voetbalveld bedoeld? Best een eindje lopen.

hans hoogkamp
Berichten: 25
Lid geworden op: 25-04-2012 22:20

tafel

Bericht door hans hoogkamp » 28-06-2012 19:17

Zijn er tafels aanwezig om de tank te laten pronken
Mijn zoon is er mee begonnen,
en ik ben ook aangestoken door deze hobbie

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 28-06-2012 22:27

Zo wie zo 4.40 meter tafel Hans, uuuh wel verstopt onder 'n mooi camokleedje :wink:

Neem alleen wel even 'n stoeltje mee Hans (sorry :oops: )
Qua Patet Orbis

Plaats reactie