Camb Timberwolves 2012

Agenda Ossekopf Divisie
LeroydeLooff
Site Admin
Berichten: 109
Lid geworden op: 24-04-2012 19:26

Bericht door LeroydeLooff » 28-06-2012 22:36

Hoop dat het goedkomt mannen, heb hier echt ontzettend veel gearbox problemen. Om het even anders te zeggen, ik heb 4 tanks die dus naar de klote zijn, 1 tank die nog gebouwd word, en de rest wil ik niet meenemen.

Ga me best doen, vrees echter het ergste, of er moet nog iemand zijn die nog een set standaard Tamiya boxen heeft en die kwijt wil voor een mooi prijsje??

Krijg er een puntharses van, denk dat ik alles maar eens langzaam ga voorzien van Impact boxen.
Afbeelding

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 28-06-2012 22:45

Heb hier geloof ik nog wel 'n bak liggen Leroy (uuh L/R :?: zou ik effe moeten spieken).

Neem 'm wel mee (heb :idea: dacht ik ook nog wel wat tandwieltjes) is vast wel wat mee aan de praat te krijgen zondag (neem 't wel mee, indien bruikbaar zo gefixt)
Qua Patet Orbis

LeroydeLooff
Site Admin
Berichten: 109
Lid geworden op: 24-04-2012 19:26

Bericht door LeroydeLooff » 28-06-2012 22:48

Thanks Wilco, maar ik ben wel heel eerlijk als ik zeg dat ik gewoon zeker weten een rijdende tank wil hebben, want ik kom uiteindelijk om te rijden.

Verdomme ik baal hier gruwelijk van :crazytank:

Kan ff kijken of ik iig 1 rijdende tank samen kan stellen, maar dan moet ik wel alles slopen, maar dat moet uiteindelijk toch. Het eerste wat ik ga doen is die schumo krengen er uit trekken en gewoon weg donderen, want die vreten heel mijn gears op.
Afbeelding

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 28-06-2012 22:56

Even zitten grabbelen in de doos.
Heb 1 complete rechter en 2 losse bakken (uit elkaar/onderdelen L/R ?) liggen Leroy.
Qua Patet Orbis

LeroydeLooff
Site Admin
Berichten: 109
Lid geworden op: 24-04-2012 19:26

Bericht door LeroydeLooff » 30-06-2012 10:23

Tank probleem komt goed, de KT heeft links kapot, de Sherman rechts, dus straks even de grote wisseltruc toepassen en 1 van de 2 als statisch model meenemen.

Wel nog even wat dingen die ik kort wil sluiten vantevoren mbt het battlefield en de meeting zelf.

-Heb respect voor elkaars spullen, spreekt natuurlijk voor zich. Ga niet vlak langs diorama rijden met het risico dat je er overheen rijd. De huizen (transportkisten) zijn dan wat minder erg, daar word met battles ook gewoon achter gescholen.(wil natuurlijk niet zeggen dat je er tegen aan moet crossen)

-Aangezien we ook tafels met spullen hebben staan, zou ik graag zien dat deze niet alleen worden gelaten, er dient altijd iemand aanwezig te zijn om de spullen in de gaten te houden.

-Houd rekening met de geplande battles, ze zijn vooraf aangekondigd.

Ik denk dat we allemaal oud en wijs genoeg zijn om te overleggen met elkaar hoe en wat. Dus ga je een rondje doen, meld het even bij iemand. Het kan nooit zo zijn dat iedereen tegelijk pleite is.

Het liefste zou ik ook zien dat er ten alle tijde gereden word op het battlefield, overleg hier ook weer over met elkaar, wissel elkaar even af. Een leeg battlefield is voor het publiek ook niet echt leuk om te zien.

Denk niet dat het allemaal te veel gevraagd is, moet allemaal makkelijk te realiseren zijn, we hebben een flinke groep die zich heeft aangemeld, en als iedereen komt is er speling zat om lekker een rondje te lopen.

Laten we er een gezellige dag van maken mensen!!!
Afbeelding

Nick Jansen
Berichten: 19
Lid geworden op: 21-05-2012 19:52

Bericht door Nick Jansen » 30-06-2012 10:28

hey leroy

ik heb nog wel Sherman Gearboxen voor je.
"I am a single bullet. It has no heart. Therefore, it does not think.

Rob Hoogkamp
Berichten: 24
Lid geworden op: 25-04-2012 08:48

Bericht door Rob Hoogkamp » 30-06-2012 19:48

Hoop op een leuke dag morgen. Wordt de eerste keer dat ik er naartoe ga.

Alleen even een paar vragen:

Hebben we scenario's om na te spelen tijdens een battle?

Is er een overkapping? Mocht het gaan regenen (denk het niet maar je weet maar nooit).

Heeft er iemand een losse HL zender die hij kwijt wilt?
*Jagdtiger Hybrid (mit 88mm Pak 43/3 und 128mm Pak 44 L/55) (Elmod) [IN PROGRESS]
*Pz.Kpfw VI Tiger Ausf. E Späte Ausführung (mit Elmod Pro und Benedini) [IN PROGRESS]
*Pz.Kpfw V Panther Ausf.G mit Schmalltürm (Elmod) [IN PROGRESS]

karel Kestens
Berichten: 174
Lid geworden op: 01-05-2012 13:07

Bericht door karel Kestens » 30-06-2012 20:04

ik heb nog 2 21st century halftracks ze mogen weg voor 50 euro tesamen ... zijn een stuka zu fuss en een met pak 40 op
Afbeelding

Rob Hoogkamp
Berichten: 24
Lid geworden op: 25-04-2012 08:48

Bericht door Rob Hoogkamp » 30-06-2012 20:10

Ik heb wel interesse in beide. Kunnen we morgen wel regelen.

Kan je ook je jagdtiger meenemen? Kan ik hem van dichtbij bezichtigen.
*Jagdtiger Hybrid (mit 88mm Pak 43/3 und 128mm Pak 44 L/55) (Elmod) [IN PROGRESS]
*Pz.Kpfw VI Tiger Ausf. E Späte Ausführung (mit Elmod Pro und Benedini) [IN PROGRESS]
*Pz.Kpfw V Panther Ausf.G mit Schmalltürm (Elmod) [IN PROGRESS]

karel Kestens
Berichten: 174
Lid geworden op: 01-05-2012 13:07

Bericht door karel Kestens » 30-06-2012 20:13

doen we groeten zal er op tijd zijn
Afbeelding

Plaats reactie