battle groep zz

Agenda Ossekopf Divisie
leo kleinepier
Berichten: 22
Lid geworden op: 15-05-2012 18:25

battle groep zz

Bericht door leo kleinepier » 25-06-2012 11:02

hoi mede rc tankers
binnen kort willen wij battle groep zz weer een dag organiseren op onze binnen baan .
voor een gezellige dag rijden /slap ouwehoeren / bbq / enzovoorts dus kortom een gezellige dag onder elkaar .
nu wel onder iets betere temperaturen dan de vorige keer dat we het hielden [ dus geen winterjassen koude vingers en zo :lol: ] .
dus wie er interesse heeft om bij ons te komen rijden .
dit geld ook voor onze Belgische vrienden die ons in battle zouden willen verslaan
:lol: :crazytank:
datums /tijden / foto s /enzovoort volgen

Martijn Deleij
Berichten: 102
Lid geworden op: 24-04-2012 20:55

Bericht door Martijn Deleij » 25-06-2012 14:08

Ha Leo,

Ik heb zeker interesse in de meeting. Vorige keer ook aanwezig geweest en voor iedereen een must om er naar toe te gaan vind ik ;)

Kan het iedereen aanraden.

groet,
Martijn
Tamiya King Tiger "312"
Tamiya Panther "301"
Tamiya Jagdpanther "131"
Tamiya KV2

Wilko Kielman
Berichten: 94
Lid geworden op: 24-04-2012 23:19

Bericht door Wilko Kielman » 25-06-2012 21:57

Waar is het ergens? Het lijkt mij iig wel leuk om eens te kijken.

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 25-06-2012 22:22

Waar is het ergens? Het lijkt mij iig wel leuk om eens te kijken.
@ Wilko, Aan de Bettewaardsedijk bij Zierikzee, maar kijk uit hoor, als je er eenmaal bent wil je er niet meer weg :lol:

@ Leo,
Fijn om te horen Leo :wink: altijd gezellig bij ZZ.
Komen graag (zal Tommy ook weer leuk vinden :lol: )
Qua Patet Orbis

leo kleinepier
Berichten: 22
Lid geworden op: 15-05-2012 18:25

k

Bericht door leo kleinepier » 25-06-2012 22:32

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
hierbij wat foto s van de baan .
we hebben ook licht en geluids efecten en 2 rook machines .
o ja ook nog een koop goot als je daar in rijd kun je een nieuwe tank kopen of hij moet kunnen zwemmen
:lol: de foto s zijn wat ouder de baan is hier en daar wat veranderd zal binnenkort even wat nieuwe foto s maken dit is alvast een voorproefje :lol:

LeroydeLooff
Site Admin
Berichten: 109
Lid geworden op: 24-04-2012 19:26

Bericht door LeroydeLooff » 27-06-2012 00:29

Word passen en meten met tijd hier, dus daar ben ik even van afhankelijk voordat ik zeg dat ik kom, ook volgende maand weer eeeerg druk met NK drift.

Wil graag komen, maar ik wacht even de datums af :wink:
Afbeelding

wessel witvoet
Ossekopfville Burgemeester
Berichten: 62
Lid geworden op: 24-04-2012 23:11

Bericht door wessel witvoet » 28-06-2012 18:34

Dat zou wel leuk zijn, ben erg benieuwd naar de baan, en dan lekker rijden zonder allerlij spullen zoals huisjes etc mee te leuren (deze zijn immers al aanwezig :D ) Dus als de datum uitkomt ben ik erbij!

Waar ik eigenlijk ook benieuwd naar ben is hoe jullie van battle groep ZZ dit zo gerealizeerd hebben? En daarmee bedoel ik hoe jullie zo'n mooi stuk binnenterein tot de beschikking hebben gekregen.

Zouden wij Ossekopfen een hoop van kunnen leren want ik denk dat het tijd is om eens een echte home-front te gaan maken.

leo kleinepier
Berichten: 22
Lid geworden op: 15-05-2012 18:25

k

Bericht door leo kleinepier » 28-06-2012 18:52

een aantal van onze club all een poosje in deze schuur een beetje sleutelen en wat op rc baantjes rijden eigenlijk gewoon een beetje hobby schuur .
toen het tank gebeuren om de hoek kwam kijken zijn we met een klein baantje begonnen en aangezien ik niet goed stil kan zitten zijn we wat gaan opknappen in en om de schuur en werd de baan ook iets groter en groter o ja en groter want ja stil zitten is ook zo wat.
dus van het een kwam het ander :crazytank: :lol:

wessel witvoet
Ossekopfville Burgemeester
Berichten: 62
Lid geworden op: 24-04-2012 23:11

Bericht door wessel witvoet » 28-06-2012 22:40

maar hoe zijn jullie aan deze schuur gekomen? Is het geluk en had er gewoon een van jullie leden deze ruimte beschikbaar of is het een ruimte die jullie huren?

leo kleinepier
Berichten: 22
Lid geworden op: 15-05-2012 18:25

zz

Bericht door leo kleinepier » 05-07-2012 17:48

beste tankers in overleg met Martijn zijn we uitgekomen dat de meeting in de maand september zal plaats vinden .
Martijn weet datums kunnen jullie onderling zien op welke datums de meeste van jullie kunnen komen.
het motto bij ons is hoe meer zielen hoe meer vreugde :lol: :lol:
en ken je mensen bij andere verenigingen die ook willen komen zijn ook welkom


ik hoop dat het lekker druk word :charge: :charge: :charge: :armata:

Plaats reactie