Ossekopf-ville

Agenda Ossekopf Divisie
Plaats reactie
wessel witvoet
Ossekopfville Burgemeester
Berichten: 62
Lid geworden op: 24-04-2012 23:11

Ossekopf-ville

Bericht door wessel witvoet » 28-06-2012 23:12

Beste mede Ossekopfen,

Ik zou wel eens willen weten hoe er gedacht word over een eigen terein. Net zoals onze wester-buren van de Battle groep ZZ een overdekte schuur waar wij wat zand instorten en dan een leuke rivier en heuvels etc. aanleggen.

Het zou gaaf zijn als we een schuur zouden kunnen realizeren. (op wat voor manier moeten we dan eens bespreken, misschien hebben de mensen van ZZ wel ideeën) Een stuk terein zonder schuur lijkt mij echter een 2de rang plan. Dit omdat je in een schuur alles kan laten staan. Dit heeft dus als voordeel dat wij echt een terein kunnen opbouwen en niet de hele tijd met onze huisjes etc lopen te zeulen. Dit laatste vormt vooral hier een probleem; naast de prachtige Vierville huisjes die ik twee jaar geleden gemaakt heb komt er binnenkort weer een exemplaar af (vrees helaas niet voor achtmaal) Het bouwen vind ik geweldig, het mee zeulen absoluut niet (zeker niet in een sportwagen :lol: ) Nu ben ik ook alweer bezig met een groot huis en dat levert ook nog een probleem op; ruimte gebrek thuis.

Ik denk dat een hoop Ossekopfen, al dan niet alle dit ook leuk zullen vinden om zo lekker ons eigen terein te bouwen, maar er komen ook kosten bij kijken. We kunnen niet van één iemand verwachten dat die (als we gaan huren) de huur moet betalen, het zand moet betalen, mogelijke andere kosten betalen. (tenzei er hier iemand miljoenair is natuurlijk :lol: ) Nu is de ossekopf divisie een free to join club, dit onderdeel van de club kan dat dus niet zijn.

Huizen etc zijn altijd bruikleen. Mocht de eigenaar ergens anders zijn hobby willen voortzetten is hem het recht deze huizen op te halen. Huizen worden dan dus niet van de club.

Dit zijn effe een paar ideeën die ik opper, laat je opinie erover los; vind je het een geweldig plan, een slecht plan of een goed plan maar moet er het een en ander aan veranderen, post het. Kunnen we hier eens lekker over discusieren. Zou leuk zijn als we dit eens zouden kunnen realizeren.

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 29-06-2012 00:30

Zijn zo links en rechts al beetje aan het neuzen Wessel :wink:

ZZ mag/kan (dacht ik) in ruil voor hand en spandiensten gebruik maken van de loods, tsja zie dat hier maar is te vinden.
Dan ook nog eens iets waar je een permanente locatie van kan en mag maken, je moet 't net treffen en geluk hebben tegen zoiets aan te lopen.
Qua Patet Orbis

LeroydeLooff
Site Admin
Berichten: 109
Lid geworden op: 24-04-2012 19:26

Bericht door LeroydeLooff » 29-06-2012 16:54

Word aan gewerkt :wink: Weet eind volgende maand hoe en wat. Had het er nog niet over gehad, volgens mij alleen met Tinus, maar als alles doorgaat hebben we straks een flinke ( en dan ook echt FLINK) schuur tot onze beschikking.

Nog even geduld.
Afbeelding

wessel witvoet
Ossekopfville Burgemeester
Berichten: 62
Lid geworden op: 24-04-2012 23:11

Bericht door wessel witvoet » 29-06-2012 17:54

Kijk dat noem ik nou goed nieuws. Waar ongeveer staat deze schuur?

Ik hoop dat alles doorgaat! Ken nie wachten om onze rivier, straatjes, noem het maar op, aan te leggen.

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 29-06-2012 18:44

Nog even geduld.
Maak nou eerst Vierville maar af Wessel :lol:
:wink:
Qua Patet Orbis

wessel witvoet
Ossekopfville Burgemeester
Berichten: 62
Lid geworden op: 24-04-2012 23:11

Bericht door wessel witvoet » 29-06-2012 19:00

Dat had nu wel gekunt. Maar ondertussen is de ene helft weg en de andere helft word anders afgebouwd...

heb trouwens al wel een 3d ontwerp klaar liggen voor een brug.

karel Kestens
Berichten: 174
Lid geworden op: 01-05-2012 13:07

Bericht door karel Kestens » 03-07-2012 16:15

lijkt me goed idee, wij hebben immense locatie maar in open lucht, dan moet je met de bouw er rekening mee houden of terug meenemen ... volg dit op de voet mannen
Afbeelding

Plaats reactie