Watskeburt?

Alles wat niets met RC tanks te maken heeft
LeroydeLooff
Site Admin
Berichten: 109
Lid geworden op: 24-04-2012 19:26

Watskeburt?

Bericht door LeroydeLooff » 27-10-2012 14:06

Goed mannen, ik vraag me af of we nog eens wat gaan doen binnenkort.

Er gebeurt hier op het forum geen ruk meer, als er eens word voorgesteld om te rijden komt er niemand. Maakt mij verder niet uit, want ik rijd toch wel met me tanks, maar zou toch graag zien dat we het als divisie doen.

Heb het idee dat het hier een stille dood sterft, nou ja, is eigenlijk al morsdood als ik het zo zie. Er zou ook een website komen, ook niks meer van vernomen.

Wat ik eigenlijk wil vragen, of jullie er nog wel heil in zien, of dat jullie iets hebben van laat maar gaan met die divisie.
Afbeelding

Arthur Hermans
Master Scratchbuilder
Berichten: 221
Lid geworden op: 25-04-2012 18:59

Bericht door Arthur Hermans » 28-10-2012 00:28

Hoi Leroy,

Een keertje rijden vind ik best leuk, maar niet voor een uurtje of twee.
Dan is immers mijn rijstijd langer dan mijn rijtijd.
Helaas komen we nu ook in een jaargetijde, dat het niet alles is om de gehele dag buiten te zijn.

Wie de website zou maken weet ik ook niet meer.
Maar een website is ook geen must.

Een paar meetings per jaar (in de zomermaanden) zou inderdaad wel leuk zijn.
Gr,
Tuur

LeroydeLooff
Site Admin
Berichten: 109
Lid geworden op: 24-04-2012 19:26

Bericht door LeroydeLooff » 28-10-2012 11:04

Voor jullie ligt het idd net wat anders qua rijtijd, dus dat is zeer begrijpelijk.

Hier in de regio is echter ook 0,0 reactie op het moment dat er gevraagd word of er animo is om te gaan rijden, en daar verbaas ik me een beetje over.
Afbeelding

Wilko Kielman
Berichten: 94
Lid geworden op: 24-04-2012 23:19

Bericht door Wilko Kielman » 28-10-2012 12:26

Ik denk dat het toch zonde is om nu al de handdoek in de ring te gooien. Het zou wel jammer zijn, want die keren dat we zo ff een stuk door het bos rijden of op de hei in Roosendaal waren toch zeker wel gezellig.

Wat we zouden kunnen doen is voor bijvoorbeeld aankomend jaar bijvoorbeeld een viertal data vastprikken om een divisie-meeting te houden, met bijvoorbeeld 1 grotere "familiedag".

Op deze data kunnen we bijvoorbeeld een meeting regelen dat we een paar uur rijden / een battle houden. Gevolgd door een BBQ ofzo. En hierna weer wat rijden. Of als Arthur aanwezig is een masterclass bouwen/knutselen :lol:

Maar iig wel een aantal vaste datums, zodat een ieder deze kan vastleggen in de agenda...
En misschien weet iemand wel een binnen locatie waar we een keer in de herfst en winter kunnen rijden.

Verder kunnen er naast deze vaste data natuurlijk nog wat spontane rijmeetings worden gedaan.


Hoop dat je hiermee wat kunt.

LeroydeLooff
Site Admin
Berichten: 109
Lid geworden op: 24-04-2012 19:26

Bericht door LeroydeLooff » 28-10-2012 17:34

Geen kwestie van de handdoek in de ring willen gooien, meer een kwestie van willen redden wat er te redden valt.

Vaste data waren ook uiteindelijk de bedoeling, maar het is allemaal meer bij overleg gebleven. Vandaar dat ik het nu via deze weg ga zoeken, en ook om eens te kijken wie er nu eigenlijk allemaal nog wel eens op het forum kijken.
Afbeelding

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 29-10-2012 00:01

:lol: :lol: Begrijp dat het RC drift seizoen er inmiddels op zit :lol: :lol:

Misschien hebben nu anderen met een andere hobby even andere prioriteiten Leroy :wink: daarnaast 't buitenseizoen loopt nu ook beetje op z'n eind.

't loopt hier o.a. qua gezondheid weer niet zoals 't zou moeten vandaar 't wat rustig is van mijn kant en daarom mede ook Rucphen laten lopen dit jaar, niks meer niks minder kerel.

Bel je (en Martijn) begin v/d week wel even om is wat af te spreken, kletst makkelijker als 't forum en kunnen we binnenkort gelijk 2013 doornemen.

Greetz W
Qua Patet Orbis

LeroydeLooff
Site Admin
Berichten: 109
Lid geworden op: 24-04-2012 19:26

Bericht door LeroydeLooff » 29-10-2012 18:58

RC drift seizoen is nog niet voorbij :P We hebben 4 of 5 binnen lokaties dus dat draait gewoon door.

Maar ik hoor het wel dan, binnenkort dan gewoon maar eens een bakske doen bij de Ossekop, en idd ff doornemen hoe en wat.
Afbeelding

wessel witvoet
Ossekopfville Burgemeester
Berichten: 62
Lid geworden op: 24-04-2012 23:11

Bericht door wessel witvoet » 01-11-2012 15:41

Ziet er wel een beetje dood uit op dit moment, zelf ben ik ook niet echt actief geweest afgelopen maanden (weer eens bezig met de warhammer hobby) Zou leuk zijn om binnenkort weer eens af te spreken in bijv. de bergspil?

Al is het dan voor de gezelligheid, mijn panther heeft hoognodig renovatie nodig en weet niet of ik daar gauw tijd voor zal hebben... tijd glipt door mijn vingers als een vette aal...

leo kleinepier
Berichten: 22
Lid geworden op: 15-05-2012 18:25

rijden

Bericht door leo kleinepier » 03-11-2012 20:52

hallo heren hier even een kleine herinnering een binnen locatie voor de wintermaanden is bijna altijd beschikbaar .
en redelijk in de buurt ik heb al een keer aangegeven als er mensen zijn die willen rijden kunnen meestal altijd wel bij ons terecht in Zierikzee .
even een berichtje of pb naar mij .

Wilko Kielman
Berichten: 94
Lid geworden op: 24-04-2012 23:19

Bericht door Wilko Kielman » 03-11-2012 21:01

Dat is een mooi aanbod Leo, hartelijk dank daarvoor.

Ik hoop dat we er snel een keer gebruik van komen maken.

Plaats reactie