Wielen M41A3 Walker bulldog

Alles over HengLong tanks
Plaats reactie
Mark v Hoek
Berichten: 125
Lid geworden op: 24-04-2012 22:09

Wielen M41A3 Walker bulldog

Bericht door Mark v Hoek » 27-11-2012 19:54

Hallo

Zojuist mn bulldog een badje gegeven omdat ie weer goed vuil was van het rijden, bedankt ie me door ff 2 wielen eraf te gooien :(

Dit begint nu echt een probleem te worden!

Als vervanging ben ik al de metalen wielen en assen op www.rctank.de tegengekomen, maar die vind ik op het moment nog iets te prijzig!
Een ander nadeel hiervan is dat ze er geen metalen draagarmen bij hebben en deze ook weer niet los in plastic te krijgen zijn!

Weet iemand of er al ergens losse plastic onderdelen te krijgen zijn voor de ophanging van de Bulldog?
Of heeft iemand al een andere mooie oplossing voor dit probleem gevonden?

Groeten
HL M41A3 Walker Bulldog PRO Edition

Wilko Kielman
Berichten: 94
Lid geworden op: 24-04-2012 23:19

Bericht door Wilko Kielman » 27-11-2012 21:55

Hoi Mark,

Ben de wielen of ophaning ook nog niet tegengekomen.

Maar misschien is deze er nog en heb je er wat aan:

http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vr ... ousPage=lr


En zelf iets inelkaar flansen?

Wilco Bouwhuis
Berichten: 136
Lid geworden op: 24-04-2012 20:27

Bericht door Wilco Bouwhuis » 29-11-2012 12:40

Had je hem door de wasstraat gehaald Mark :D .

Heb bij mij ook dit probleem gehad met m'n goodold Pershing, puur uitgesleten door het vele rijden in het zand enz, enz.
Ik verloor er telkens 'n aantal onderweg op de heide :lol: .

Wilde er eerst 'n andere onderbak onderzetten, maar heb uiteindelijk lagertjes gekocht bij Conrad en stukkie draadeind met de diameter maat van het gaatje van de lager.

De loopwielen met 'n dremel uitgefreesd en hier de lagertjes in gelijmd, draadeind in stukjes gezaagd en de kopsekant 'n sleeufje gezaagd.
De oude asjes er afgezaagd en gaatjes geboord in de draagarmen en hier de draadeindjes ingeschroefd en verlijmd, wat superlijm op de uiteinden van het draadeindje en toen de loopwielen er opgezet (ook gewoon met lijm :lol: ).

Even kwestie van beetje uitlijnen van je loopwielen (had de track er om gedaan en de loopwielen op het oog in lijn vastgezet/gelijmd) en voilá en ze zijn nu zelfs nog gelagerd ook.
Heb dit al zeker ruim 3,5 jr geleden gedaan en zitten ze nog steeds.

Is vast en zeker niet de meest techneutische oplossing alla supermodelbouwer maar kon toen zo vlug even niks bedenken, maar geen hond die het ziet en mooiste...... 't zit en werkt nog steeds.
Qua Patet Orbis

Plaats reactie